21. lokakuuta 2009

Tunnustus =)



Loman aikana minua oli muistettu tälläisellä plakaatilla... Suuret kiitokset Carkille, Paulalle ja Jaanalle!

Tunnustukseen kuuluu kertoa itsestään seitsemän asiaa. Hmmm.... mitähän sitä tällä kertaa paljastaisi =))

1. Olen ammatiltani ravintolakokki.

2. En oikein paljon piittaa pleikkari yms. peleistä mutta Guitar Heroon olen jäänyt koukkuun.

3. Olin 14v. kun mieheni kanssa alettiin "seukkaamaan" =)) Ensi kuussa tulee täyteen 16 vuotta yhteistä taivalta.

4. Vaikka olemmekin olleet jo "jonkun" aikaa yhdessä, niin naimisiin menimme vasta kolme vuotta sitten.

5. Olen pikkutyttönä esiintynyt kaverini kanssa Pikku Kakkosessa =))

6. Inhoan yli kaiken lipeäkalaa, silliä, hillosipuleita ja ruusukaalia.

7. Jos vielä joskus lähden opiskelemaan, niin puusepäksi. Suuri haave ollut jo pidemmän aikaa.

Tällä kertaa en laita tätä etiäpäin, kun niin monissa blogeissa tämä on näkynyt jo.

Ei kommentteja: